O nás

Jsme nadšenci a profesionálové s více jak 20letou praxí ve vymýšlení, navrhování, přípravě a kompletní realizaci firemních i jiných skupinových akcí. Nyní své znalosti zúročujeme v provozování a vývoji systému Všeproakce.cz, který zájemcům o oblast eventů nabízí vše, co mohou ke své práci využít: informace, inspirace, tipy, dodavatele, rozsáhlou komunitu zákazníků a naše nadšení a zapálení pro věc. Systém Všeproakce.cz si za dobu své 14leté existence vybudoval širokou a stabilní klientelu.

Co nabízíme

Eventový manažer, katalog dodavatelů s aktuálními informacemi, pokročilé vyhledávací funkce, tipy a inspirace, vedeme komunitu, která propojuje zákazníky s dodavateli. Stále se vyvíjíme a přinášíme inovativní funkce, jsme aktivní, pracujeme napřímo nejen s dodavateli, ale i s uživateli.

Karel Příhoda, zakladatel projektu a kreativní ředitel

Bavil jsem se kdysi se svým známým, úspěšným prodejcem a zeptal se ho, proč si myslí, že je v prodeji tak dobrý. Odpověděl mi, že se necítí být prodejcem, protože nechce soutěžit s jinými, kteří prodávají obdobné produkty nebo služby. Prý svým klientům přináší jen řešení, které jim poskytne výhodu pro jejich business. Tehdy i já jen vymýšlel pro své zákazníky jen to nejlepší pro jejich akce. Neprodával jsem, ale tvořil a řídil procesy. Zákazníci si nacházeli mě. Následovalo období, kdy jsem byl nucen i prodávat a jít po cestě s dalšími konkurenty. A snažil jsem se nejen držet tempo, ale být i vpředu. Cílem byl klient a jeho benefit, ale práce byl obchod, myšlení bylo obchodní. A nebylo to pro mě to pravé. 

Vrátil jsem s ke slovům zmíněného známého a také k sobě. Opouštím tu cestu za "dobrým" obchodem a se svými kolegy se soustředíme především na řešení pro všechny dodavatele a zákazníky v oboru eventů, které nemusí být jen v krásném obale provázeném líbivými slovy a promyšlenými argumenty, ale poskytuje především výhody, efektivní nástroje a propojení v komunitě, ve které se daří obchodu, spolupráci i obchodním vztahům. Všichni získávají výhody. A jsem rád součástí tohoto dění. 

Renáta Juráčková, spoluautorka projektu a specialistka komunikace

Po VŠ studiích maďarštiny a knihovnictví jsem léta pracovala jako tlumočnice a překladatelka, pak několik let v korporátní sféře na manažerských pozicích vyžadujících znalost maďarštiny, maďarského byznysového prostředí a maďarské mentality. K eventům jako takovým jsem přičichla během své tlumočnické praxe, když jsem s několika firmami úzce spolupracovala i na jejich akvizicích v Maďarsku a účastnila jsem se příprav a organizování akcí v rámci různých odborných projektů.

V roce 2015 jsem přijala nabídku spolupráce s portálem ProstoryProAkce.cz, předchůdcem současného systému Všeproakce.cz, na jehož vývoji jsem se pak podílela. O 3 roky později jsem se začala intenzivně vzdělávat v online marketingu a rok nato jsem v rámci Všeproakce.cz založila FB komunitu Eventy a dodavatelé. Věnuji se navazování spolupráce s dodavateli, obchodní činnosti, zákaznické péči, budování komunity eventových pořadatelů, organizátorů, specialistů a dodavatelů a přípravě eventů v rámci ní. 

Naše základy

24 let historie eventové agentury AKP marketing

Agentura byla založena jako OSVČ, od roku 2001 je zapsána jako s.r.o. 

27 let praxe v event marketingu a event managementu

14 let zkušeností s vývojem a provozování informačních portálů

Vše začalo portálem Prostoryproakce.cz, který spatřil světlo světa (sítí) v srpnu roku 2009. Od roku 2017 se rozšířil na komplexní formu katalogu Všeproakce.cz. V roce 2020 prochází zásadní rekonstrukcí.

Napište nám