Co vám nabízíme?
Unikátní platformu Všeproakce určenou každému, kdo pracuje v eventovém oboru nebo se o něj zajímá - pro eventové odborníky, organizátory, dodavatele i zákazníky. Platforma nabízí účinné eventové nástroje, řadu užitečných služeb, odborné vzdělávání a především rostoucí komunity propojující všechny evenťáky.
Platforma Všeproakce je na českém trhu jedinečným partnerem a spojencem všech zájemců o eventy.

Kdo jsme

Karel Příhoda
zakladatel projektu a kreativní ředitel
Vše začalo už v dětství. Strkal jsem nos do každé akce, vymýšlel a organizoval nejrůznější klukoviny. Vyvrcholilo to organizací vlastních narozenin na největším pražském parníku pro 200 lidí. Programem byl punkový festival. Vše v dobách, kdy u nás byla slova jako event nebo marketing neznámá a podobné počiny byly potlačovány. Při pohledu zpět ideální prostředí pro samostudium organizačních schopností, krizového managementu a kreativity především.
A tak po řadě let praxe elektroinženýra strojaře, zakladatele Atari klubu a později společníka IT firmy, marketingového ředitele velké firmy jsem došel až k založení eventové agentury. A oboru eventů jsem věrný a oddaný dodnes. Posledních 20 let se již v agentuře nevěnujeme organizaci eventů pro zákazníky, ale informačním službám a poskytování expertního a strategického poradenství a mentoringu v oblasti eventového marketingu.

Renáta Juráčková
spoluautorka projektu, manažerka obchodu a komunikace
K eventům jako takovým jsem přičichla během své letité tlumočnické praxe, kdy jsem se v rámci úzké spolupráce s několika firmami účastnila příprav a organizování jejich odborných akcí v Maďarsku. V roce 2015 jsem přijala nabídku spolupráce s portálem ProstoryProAkce.cz, předchůdcem současné platformy Všeproakce, na jehož vývoji jsem se pak podílela. O 3 roky později jsem se začala intenzivně vzdělávat v online marketingu a rok nato jsem založila facebookovou komunitu Eventy a dodavatelé.
V rámci naší platformy Všeproakce se věnuji navazování spolupráce s dodavateli, obchodní činnosti, zákaznické péči, marketingu na LinkedIn a Facebooku, budování komunity eventových pořadatelů, organizátorů, specialistů a dodavatelů a přípravě eventů pro ni.
Naše zkušenosti
30 let historie eventové agentury AKP marketing
Agentura byla založena jako OSVČ, od roku 2001 je zapsána jako s.r.o.
16 let zkušeností s vývojem a provozování informačních portálů
Vše začalo portálem Prostoryproakce.cz, který spatřil světlo světa (sítí) v srpnu roku 2009. Od roku 2017 se rozšířil na komplexní formu katalogu Všeproakce.cz. V roce 2020 prochází zásadní rekonstrukcí.
6 let budování komunit a propojování zájemců o eventy
V roce 2019 jsme založili FB komunitu Eventy a dodavatelé, která dnes sdružuje a propojuje více než 8 000 členů. V rámci našich profesních LinkedIn profilů máme aktuálně síť více přes 9 000 kontaktů a sledujících z oboru eventů a marketingu.
36 let praxe v event marketingu a event managementu


