Co vám nabízíme?

Unikátní platformu Všeproakce určenou každému, kdo pracuje v eventovém oboru nebo se o něj zajímá - pro eventové odborníky, organizátory, dodavatele i zákazníky. Platforma nabízí účinné eventové nástroje, řadu užitečných služeb, odborné vzdělávání a především rostoucí komunity propojující všechny evenťáky. 

Platforma Všeproakce je na českém trhu jedinečným partnerem a spojencem všech zájemců o eventy.

Kdo jsme

Karel Příhoda, zakladatel projektu a kreativní ředitel

Vše začalo už v dětství. Strkal jsem nos do každé akce, vymýšlel a organizoval nejrůznější lumpárny. Vyvrcholilo to organizací vlastních narozenin na největším pražském parníku pro 200 lidí. Programem byl punkový festival. Vše v dobách, kdy u nás slova jako event nebo marketing neexistovaly a podobné počiny byly "vládnoucími aktivisty" horlivě potírány. Při pohledu zpět ideální prostředí pro samostudium organizačních schopností, krizového managementu a kreativity především. 

A tak po řadě let praxe elektroinženýra strojaře, zakladatele Atari klubu a společníka IT firmy, marketingového ředitele velké mezinárodní firmy jsem došel až k založení vlastní eventové agentury. A oboru eventů jsem věrný a oddaný dodnes. Posledních 20 let už nejsem vázán ani v oboru stále praktikovaným agenturním "know-how" a tak mohu nezávisle poskytovat své znalosti a zkušenosti každému, koho mohou zajímat a obohatit.

Renáta Juráčková, spoluautorka projektu, manažerka obchodu a komunikace

K eventům jako takovým jsem přičichla během své letité tlumočnické praxe, kdy jsem se v rámci úzké spolupráce s několika firmami účastnila příprav a organizování jejich odborných akcí v Maďarsku. V roce 2015 jsem přijala nabídku spolupráce s portálem ProstoryProAkce.cz, předchůdcem současné platformy Všeproakce, na jehož vývoji jsem se pak podílela. O 3 roky později jsem se začala intenzivně vzdělávat v online marketingu a rok nato jsem založila facebookovou komunitu Eventy a dodavatelé.

V rámci naší platformy Všeproakce se věnuji navazování spolupráce s dodavateli, obchodní činnosti, zákaznické péči, marketingu na LinkedIn a Facebooku, budování komunity eventových pořadatelů, organizátorů, specialistů a dodavatelů a přípravě eventů pro ni. 

Naše základy

30 let historie eventové agentury AKP marketing

Agentura byla založena jako OSVČ, od roku 2001 je zapsána jako s.r.o. 

35 let praxe v event marketingu a event managementu

15 let zkušeností s vývojem a provozování informačních portálů

Vše začalo portálem Prostoryproakce.cz, který spatřil světlo světa (sítí) v srpnu roku 2009. Od roku 2017 se rozšířil na komplexní formu katalogu Všeproakce.cz. V roce 2020 prochází zásadní rekonstrukcí.

5 let budování komunit a propojování zájemců o eventy

V roce 2019 jsme založili FB komunitu Eventy a dodavatelé, která dnes sdružuje a propojuje téměř 8 000 členů. V rámci našich profesních LinkedIn profilů máme aktuálně síť více než 8 000 kontaktů a sledujících z oboru eventů a marketingu. 

Napište nám